Digital

Digital

Nieuws

Het Nieuwe Werken stelt Aanmoedigingsprijs in voor werkgevers

Sinds deze week kunnen werknemers hun werkgever voordragen voor de ‘Aanmoedigingsprijs Het Nieuwe Werken doe je zelf’. Deze prijs is onderdeel van de gelijknamige massamediale campagne tegelijk van start is gegaan.

De winnaar wordt op 11 november door Agnes Jongerius bekend gemaakt tijdens de Week van Het Nieuwe Werken. De campagne is een initiatief van een coalitie van bedrijven, overheid en Stichting Natuur en Milieu.

De campagne roept werknemers en werkgevers op om in de Week van Het Nieuwe Werken (8-14 november) te gaan experimenteren met flexibel werken. Het is de bedoeling dat daarna een flink aantal bedrijven een structurele stap zal zetten op hun pad naar het nieuwe werken. Het bedrijf dat de aanmoedigingsprijs wint, krijgt ondersteuning en advies om Het Nieuwe Werken echt waar te maken. Nomineren kan op de campagnesite www.hetnieuwewerkendoejezelf.nl.

Bron: communicatieonline.nl